پی‌آمد

پی‌آمدِ آنچه بر من می‌گذرد

پی‌آمد

پی‌آمدِ آنچه بر من می‌گذرد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بغض

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۴۵ ب.ظ

سوالی از دوستان آشنا به زبان انگلیسی دارم، آیا بغض (به معنی آن احساس گرفتگی گلو قبل از گریه کردن) معادل انگلیسی دارد؟ من چیزی پیدا نمی کنم.

 

پ.ن: بغض در عربی به معنی کینه و نفرت است، در مقابل حب ظاهر می‌شود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۰۷
احسان ابراهیمیان

نظرات  (۱)

یک اصطلاح دارن ولی از اون جا تو واژه‌نامه هیچ واژه نزدیکی برای این اصطلاح نگفته گمونم برابر انگلیسی نداره.

پاسخ:
 این عبارت رو دیده بودم ولی نمی‌دونستم اصطلاح هم هست (یعنی فکر میکردم یه جمله برای توضیح اون حالته نه چیزی که توی زبان به عنوان اصطلاح وسط مکالمه عادی به کار بره)

 مرسی که لینک دادی خیلی خوب بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی