پی‌آمد

پی‌آمدِ آنچه بر من می‌گذرد

پی‌آمد

پی‌آمدِ آنچه بر من می‌گذرد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

یک عدد غار مورد نیاز است

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۵ ب.ظ

دوست دارم از سیل پیامها و زنگ‌ها و ایمیل‌ها چند روزی فرار کنم به جایی و به همه بگویم که فعلا فعلاها به من زنگ و پیام و غیره نزنید.  کاش می‌شد، فعلا که درگیر گرفتن وام برای خریدن خانه و نوشتن مقاله ای که بقیه دنیا هم دارند کم کم به ما می رسدن و طراحی کنترلری که چند سالی میشود بقیه هم ساخته اند هستم، اینها همه کنار یاد گرفتن بعضی مباحث برای تدریس دینامیک کهکشان و تحلیل داده های دو پروژه که خیلی وقت است مانده و چند پروژه ای که ته ذهنم برای عکاسی نجومی دارم روی سرم آوار هستند. کارهای عادی و لازم زندگی هم که بماند. دیگر چه وقتی برای یاد گرفتن و لذت بردن آنچه دوست دارم باقی می ماند؟ گاهی همه این‌ها را می‌پیچانم و دست به محاسباتی می‌زنم که شیطنت و کنج‌کاوی فیزیکی‌ام را ارضا کنم، بعضی وقتها گوشی را روی حالت هواپیما می‌گذارم تا راحت باشم اما در کل زیاد طولانی نمی شود.

 

به یک تنهایی عمیق نیاز دارم، تا خودم را سر و سامان دهم، حداقل یک ماه.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۰
احسان ابراهیمیان

نظرات  (۲)

۱۰ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۳۴ مائده ‌‌‌‌‌‌‌

این نوشته باعث شد حالا که موقعیتش برام هست، به یک دوره سکوت و تنهایی عمیق فکر کنم، چون که شاید یک‌روز مثل شما همینقدر شلوغ باشم و فرصتش پیش نیاد که بخوام تجربه‌ش کنم. :")

پاسخ:
قبلا تجربه کردم، اما الان بیشتر نیاز دارم.

میفهمم..لذت انجام کاری که فقط و فقط برای دل خودت انجام میدی. 

گاهی در میان آشفتگی هام میزنم بیرون و میدوم تا میرسم به یه جایی به دور از نور شهر و به آسمون نگاه میکنم و آروم میشم. 

همه ی درونگراها یه غار تنهایی واسه خودشون دارن.

پاسخ:
افسوس که دنیای جدید هیچ احترامی برای این موضوع قائل نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی