پی‌آمد

پی‌آمدِ آنچه بر من می‌گذرد

پی‌آمد

پی‌آمدِ آنچه بر من می‌گذرد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

من این شعر رو از آدمهای زیادی شنیدم اما هیچ کدوم به این زیبایی و متناسب با حال و هوای شعر اون رو نخوندن:

 

دیار-او می رود

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۱
احسان ابراهیمیان

نظرات  (۳)

۰۲ تیر ۹۹ ، ۰۱:۳۶ میم رسپلی

اصلا خیلی خوبه این قطعه، فوق‌العادست :)

پاسخ:
برای مقایسه می تونی با تصنیف سالار عقیلی هم مقایسه کنی تا ببینی این چه قدر خوبه، سالار عقیلی در حد عروسی خونده این شعرو :)))
۰۲ تیر ۹۹ ، ۱۲:۳۷ بهراد ایکس

چقدر زیبا بود.

پاسخ:
ماهان فرزاد ظاهرا کارهای تلفیقی دیگه ای هم داره که اونا هم قشنگن

چقدر به دلم نشست..

پاسخ:
اونجاش که میگه : دیگر مپرس از من نشان....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی