پی‌آمد

پی‌آمدِ آنچه بر من می‌گذرد

پی‌آمد

پی‌آمدِ آنچه بر من می‌گذرد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

جهت اطلاع

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۰، ۰۲:۱۹ ق.ظ

ظاهرا آن برنامه که گفتم با تم مذهبی-نجومی قرار است پخش شود، با نام «راز آسمان» از شبکه چهار هر شب از 11:30 به مدت بیست دقیقه پخش می شود.

 

پ.ن: البته کل حضور من در کل سی شب ماه رمضان کمتر از 10 دقیقه است :))

 

پ.ن2: نکته مثبتی که در این برنامه هست این است که تقریبا غیر از من، بقیه کارشناسان استاد فیزیک دانشگاه و بسیار با سواد هستند. پس انتظار شنیدن تکرار مکررات کتاب دینی راهنمایی را نداشته باشید.

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۶
احسان ابراهیمیان

نظرات  (۱)

حس می‌کنم جایی خوندم که استاد دانشکده فیزیک، ابوالحسنی، قرار جایی درباره کیهان حرف بزنه. شاید همین برنامه باشه.

پاسخ:
بله بله، دکتر ابوالحسنی استاد راهنمای بنده هستن و در واقع من از طریق ایشون بود که توی این برنامه حضور داشتم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی