پی‌آمد

پی‌آمدِ آنچه بر من می‌گذرد

پی‌آمد

پی‌آمدِ آنچه بر من می‌گذرد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

علم چیست، پادکست

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۰۴:۳۷ ب.ظ

بالاخره متن یادداشت‌های علم چیست را تبدیل به پادکست کردم. می‌توانید در اینجا گوش بدهید و خوشحال می‌شوم اگر به فلسفه علم علاقه دارید نظر خود را در با من در میان بگذارید.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۱۵
احسان ابراهیمیان

نظرات  (۲)

سلام 

خسته نباشی

نمی‌شه رو گوگل پادکست هم آپلود کنی؟

پاسخ:
سلام، ممنون

ظاهرا خود به خود در گوگل پادکست موجود هست، عبارت «علم چیست» رو جست و جو کنی میاره
۳۰ تیر ۰۲ ، ۰۹:۱۰ فاطمه ‌‌‌‌

سلام، اومدم بگم گوش دادم و تشکر کنم. فلسفه علم از موضوعات مورد علاقه‌مه اما خیلی نتونسته بودم تو یه مسیر مشخص دنبالش کنم و فقط یه چیزایی ازش شنیده بودم (در حد فصل اول کتاب اکاشا). احساس می‌کنم الان یه کلیت بهتری ازش تو ذهنم شکل گرفته. بازم ممنون

پاسخ:
سلام، ممنون هم از این که گوش دادین هم از این فیدبک مثبت و هم این که معرفی کردین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی